Ofte stilte spørsmål
Bestillingen min
Kan jeg slette bestillingen min selv
Når en bestilling er kommet inn i systemet vært, så jobber vi så fort som mulig for å få ordren din levert til deg. Dette innebærer automatikk fra nettbutikken helt inn til robotlageret vårt. Det er derfor vanskelig å slette en bestilling selv. Men om du skulle ha behov for dette, så kontakt oss på kundeservice så gjør vi det for deg
Sporing
Når får jeg sporingslink
Sporing link blir sendt til deg på epost når vi har mottatt sporingen fra Posten/Bring eller Postnord. Pakken kan derfor ha status som "sendt" i kundesenteret i noen timer til fraktleverandøren plukker den opp.
Retur
Hvordan returnerer jeg
Vedlagt i pakken du mottok fra oss finner du et returskjema og en ferdig frankert returlapp. Fyll ut skjemaet, pakk inn varene på en god måte som ikke ødelegger embalasjen, klistre på returlappen og send pakken tilbake til oss med samme leverandør som leverte pakken til deg.
Hvor lang tid før jeg får tilbake pengene mine
Om vi skal kredittere deg, så vil de ta 2-3 dager fra pakken er ankommet oss, til pengene er tilbake på din konto. Om du returnerer en Klarna ordre, så vil beløpet trukket fra kreditten hos klarna, eller returnert om du alt har betalt