På vårt hovedlager har vi Oppdals beste pakkere og en Autostore-robot som pakker varene du har bestilt raskt og effektivt. Bestiller du flere varer, kan det hende at en eller flere varer befinner seg i butikken vår i Oppdal sentrum. Da må vi transportere disse varene til hovedlageret vårt før vi kan sende pakken, og dette kan føre til forsinkelser i sendingen din. Det kan derfor være lurt å sjekke lagerstatus på produktet når du bestiller og det er noe som haster. Du finner alltid oppdatert lagerstatus på produktene i nettbutikken:
Ved bestilling av ski eller sykler med montering, må en regne med en ekstra virkedag for montering. Vi bruker Posten og Postnord. Velger du Posten Servicepakke blir pakken levert til nærmeste postutlevering. Velger du Postnord MyPack blir pakken levert til din nærbutikk med Postnord utleveringspunkt. Merk at hentefristen på pakker levert med Postnord MyPack må hentes innen 7 virkedager. Du kan forlenge hentefristen til 14 dager i appen, men blir hentefristen utvidet ytterligere til 21 dager tilkommer ett gebyr på kr. 19,- fra Postnord. Postnord Hjemlevering leveres hjem til deg, og blir automatisk valgt ved spesialpakker (sykler og kajakker). Postnord varebrev kan benyttes for varer under 2 kg. og blir levert i postkassen din.