• Gratis frakt over 1500, lynrask levering og enkel retur!
Inntil 30% rabatt på klatreutstyr - Klikk her!
x
Varenr: 382188
Arc'Teryx

Squamish Hoody W's

black M

1 999,-

4 på nettlager
Farge: black
Velg størrelse
Superlett vindjakke!
Squamish i British Columbia er et unikt område der fjellene møter kysten. Av naturlige årsaker er det et populært sted blant klatrere, fotturister og skifolk. I lang tid har hettejakken ved samme navn levert pakkvennlig vindbeskyttelse til aktiviteter i mildt, men skiftende vær. Squamish-hettejakken er laget av Tyono™ 30, et avansert nylonstoff med fremragende vindavvisende egenskaper, som gjør jakken overraskende sterk i forhold til vekten. Jakken har ultralett, minimalistisk konstruksjon, regulerbar Stormhood™-hette, glidelås av typen No Slip Zip™, dobbel kantregulering og kan pakkes ned i sin egen brystlomme så den er lett å putte i sekken eller klipse på klatreselen.
  • Lav vekt
  • Kan komprimeres og pakken i brystlommen
  • Vannavvisende
  • Reflekterende logo
  • Formsydde albuer
  • Regulerbar StormHood™-hette
  • No Slip Zip™-glidelås i front
  • Tekstil med mekanisk strekk
  • Kroppsnær passform - bidrar til økt pusteevne
  • Impregnering avviser fuktighet
Vekt - 125 g
Materiale:
  • Tyono™ 30 denier skall med DWR-impregnering – 100 % nylon
Sesong: s 2024 vpg
Alder og kjønn: Dame
Materiale: Vindtett
Bærekraft: Rettferdig handel
Bruk: Fjelløping
Rettferdig handel

Rettferdig handel er bærekraftig fordi det støtter et rettferdig og anstendig arbeidsmiljø og sikrer at produsenter i utviklingsland får en rimelig pris for produktene sine. Rettferdig handel kan bidra til å redusere fattigdom og fremme økonomisk utvikling i disse landene, samtidig som det reduserer avhengigheten av utnyttende arbeidspraksis og miljøødeleggelser. Ved å kjøpe varer fra rettferdig handelsorganisasjoner, kan forbrukere være trygge på at produktene er produsert under humane arbeidsforhold og med respekt for miljøet. Dette kan også oppmuntre til økt bevissthet om viktigheten av bærekraftig forbruk og produksjon, og oppfordre andre til å ta lignende valg.

Siste 30 dager