Støvelservice

Fyll ut skjema under før du sender inn støvlene dine til VPG for service/reparasjon.

 

Når du har sendt inn skjemaet til oss vil våre ansatte på verkstedet kontakte deg på e-post før du sender inn støvlene. Det er veldig viktig at du venter på svar fra verkstedet vårt slik at vi får sjekket at vi har deler til støvlene dine på lager og får gitt deg et tilbud. 

 

Merk at du må ha et kundenummer hos oss før du sender inn skjemaet. Har du ikke kundenummer kan du registrere deg som kunde under "Logg inn" her i nettbutikken, du vi da motta et kundenummer på epost. 

 

PS! Vi trenger kun det som skal fikses. Så om det er en spenne som skal ordnes, ikke send paret med innerstøvlene!
 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.