Kundesenter
Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.
Leveringsinformasjon
Når blir varene mine sendt?
På vårt hovedlager har vi Oppdals beste pakkere og en Autostore-robot som pakker varene du har bestilt raskt og effektivt. Bestiller du flere varer, kan det hende at en eller flere varer befinner seg i butikken vår i Oppdal sentrum. Da må vi transportere disse varene til hovedlageret vårt før vi kan sende pakken, og dette kan føre til forsinkelser i sendingen din. Det kan derfor være lurt å sjekke lagerstatus på produktet når du bestiller og det er noe som haster. Du finner alltid oppdatert lagerstatus på produktene i nettbutikken:

Ved bestilling av ski eller sykler med montering, må en regne med en ekstra virkedag for montering. Vi bruker Posten og Postnord. Velger du Posten Servicepakke blir pakken levert til nærmeste postutlevering. Velger du Postnord MyPack blir pakken levert til din nærbutikk med Postnord utleveringspunkt. Merk at hentefristen på pakker levert med Postnord MyPack må hentes innen 7 virkedager. Du kan forlenge hentefristen til 14 dager i appen, men blir hentefristen utvidet ytterligere til 21 dager tilkommer ett gebyr på kr. 19,- fra Postnord. Postnord Hjemlevering leveres hjem til deg, og blir automatisk valgt ved spesialpakker (sykler og kajakker). Postnord varebrev kan benyttes for varer under 2 kg. og blir levert i postkassen din.
Hvordan kan jeg spore pakken?
Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen her på “Kontakt og hjelp”-sidene. Husk at du må være logget inn for å få tilgang til ordrehistorikken din og andre funksjoner i kundesenteret vårt.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, Postnord og Posten henter pakkene hos oss først på ettermiddagen). Du kan da spore pakken via Pakkesporliste under på nettsida vår, eller direkte hos www.bring.no eller www.postnord.no.
Vi anbefaler deg å laste ned appen til din valgte transportør til din mobiltelefon. I disse appene kan du følge med på pakken din og få push-varsel når pakken din er klar for å hentes. Du får selvsagt også hentelappen din rett i appen! Smarte greier.
Hva betaler jeg i frakt?
Det er GRATIS FRAKT på alle ordrer over 1.500,- via MyPack. På ordrer under 1.500,- blir det regnet ut etter hva som er i handlesekken. Spesialpakkene sendes via Hjemlevering.
Forsendelser til Svalbard belastes med fortollingsgebyr på 200,- i tillegg til fraktkostnaden.
Her kan du se hvordan vi har det på lageret vårt og vår nye Autostore pakkerobot
|