Levering

Når blir varene mine sendt?

Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Bestiller du før kl.10.00 får vi som regel sendt ut varene samme dag. Ved bestilling av ski eller sykler med montering, må en regne med en ekstra virkedag for montering.
Vi bruker Postnord. Velger du Postnord MyPack blir pakken levert til din nærbutikk med Postnord utleveringspunkt. Postnord Hjemlevering leveres hjem til deg, og blir automatisk valgt ved spesialpakker (sykler og kajakker). Postnord varebrev kan benyttes for varer under 2 kg. og blir levert i postkassen din.

 

Hvordan kan jeg spore pakken?

Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen her på “Kontakt og hjelp”-sidene.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv, Postnord henter pakkene hos oss først på ettermiddagen). Du kan da spore pakken via Pakkesporliste under på nettsida vår, eller direkte hos www.postnord.no. Du kan også laste ned appen: Sporingsapplikasjon for mobil


Hva betaler jeg i frakt?

Det er GRATIS FRAKT på alle ordrer over 1.500,- via MyPack. På ordrer under 1.500,- blir det regnet ut etter hva som er i handlevogna. Spesialpakkene sendes via Hjemlevering.


Forsendelser til Svalbard belastes med fortollingsgebyr på 200,- i tillegg til fraktkostnaden.


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.