• Gratis frakt over 1500, lynrask levering og enkel retur!
30% på turutstyr, klatreseler og ryggsekker: Se rabattkoder her!
x
Varenr: 378121
Arc'Teryx

Alpha FL 30

black regular

Nå 1 999,-

2 799,-
5+ på nettlager
1 i vår butikk i Oppdal
Farge: black
Velg størrelse
Lett, slitesterk og praktisk klatresekk!
Med klatring i blodet er Alpha FL 30 en perfekt sekk for de som ønsker en slitesterk og lett sekk for dagsturer i fjellet og klatreturer. Lett men slitesterk konstruksjon, taufeste i toppen, meget enkle åpne/lukke-mekansime, 2 øksefester og kompresjonsstrikk bak.
  • Slitesterk
  • Allsidig
  • 30L
Vekt - 635 g
Tech Talk:
  • Toppkompresjonsstropp
  • Teknologisystemet Arc'teryx AC² (Advanced Composite Construction) har tapede sømmer og er svært vannavisende
  • Stiv, formet bakplate gir støtte og struktur samtidig som den føles behagelig mot ryggen
  • Ultralett design og konstruksjon med alle funksjoner som trengs til klatring
  • 315d Hadron™ AC² nylon med Hadron™ er lett, ultraholdbar og vanntett
  • Innvendig sikkerhetslomme
  • Utvendig lomme med WaterTight™-glidelås og nøkkelkrok
  • Termoformede skulderremmer
  • Regulerbar, avtakbar brystrem
  • Hoftebelte med 4 cm webbing
  • To isøksløkker
  • Seks integrerte festepunkter i front
  • Kompresjonssystem for feste av stegjern, isøkser eller en standplassjakke.
Sesong: s 2023 vpg, v 2324 vpg
Alder og kjønn: Herre
Bærekraft: Rettferdig handel
Sekketype: Klatresekker
Volum: 26-40 liter
Rettferdig handel

Rettferdig handel er bærekraftig fordi det støtter et rettferdig og anstendig arbeidsmiljø og sikrer at produsenter i utviklingsland får en rimelig pris for produktene sine. Rettferdig handel kan bidra til å redusere fattigdom og fremme økonomisk utvikling i disse landene, samtidig som det reduserer avhengigheten av utnyttende arbeidspraksis og miljøødeleggelser. Ved å kjøpe varer fra rettferdig handelsorganisasjoner, kan forbrukere være trygge på at produktene er produsert under humane arbeidsforhold og med respekt for miljøet. Dette kan også oppmuntre til økt bevissthet om viktigheten av bærekraftig forbruk og produksjon, og oppfordre andre til å ta lignende valg.

Siste 30 dager